широкоформатний друк
Широкоформатного печаткою називають процес нанесення на різні типи носіїв повнокольорових зображень великого формату. При цьому повнокольоровий широкоформатний друк на папері – це лише один з можливих варіантів. Сьогодні для неї інтенсивно використовуються неполиграфические носії, такі як банерна ПВХ тканина, вінілова самоклеюча плівка, будівельна сітка і багато інших. А висока роздільна здатність сучасного обладнання для друку робить простим навіть таке завдання, як широкоформатний друк фотографій.
Вперше широкоформатний друк банерів на різних носіях стали використовувати, починаючи з 70-х років минулого століття, завдяки впровадженню в поліграфію комп'ютерних технологій. Широкоформатний друк з'явилася в 90-х роках, коли почав розвиватися рекламний ринок і стали затребуваними ефективні рекламні технології. В цей час друк банерів стала однією з головних можливостей залучення уваги до країн компаніям.
Широкоформатний друк на банерах стала основою для активного розвитку зовнішньої реклами в нашій країні. Сучасні технології та обладнання дозволяють за короткий термін наносити яскраві і красиві зображення фотографічної якості.
Повнокольоровий широкоформатний друк банерів в Києві на спеціальній тканині сьогодні активно використовується в рекламних цілях. Яскраві банери завжди привертають до себе увагу, що дозволяє донести необхідну інформацію до максимальної аудиторії. У зв'язку з цим широкоформатний друк на тканині та інших носіях отримала поширення для створення об'єктів як зовнішньої, так і інтер'єрної реклами.
В даний час широкоформатний друк у Києві на папері або банерної тканини є однією з основних технологій у зовнішній рекламі, яка дає можливості виготовлення більшості застосовуваних рекламних об'єктів. З її допомогою можна отримувати білборди, плакати, штендери, планшети, афіші, великі вказівники та мобільні рекламні стенди, а також багато інші види рекламної продукції.
Вимоги до макетів
Формати файлів:
.tiff
.cdr
Вимоги до растрових файлів:
-колірна модель CMYK;
– всі шари повинні бути зведені в єдиний шар Background, без додаткових альфа-канали (Channels), шляхів (Paths) і без стискування (LZV-compression);
– оптимальний обсяг файлу - до 150 Мб;
– дозвіл растрових зображень (при розмірі 1:1):
для друку зображень розміром 6х3 м і більше - 30-40 dpi;
для друку зображень сіті-формат (1,2х1,8м) – 75-150 dpi;
– якщо надаєте файли у форматі .psd з шарами для можливого додаткового редагування, то шрифтові шари повинні бути растеризації.
Вимоги до векторних файлів:
– колірна модель CMYK;
– все шрифтові об'єкти повинні бути переведені в криві;
– всі елементи макета повинні знаходитися тільки ВСЕРЕДИНІ вашого макета;
– всі контури (обведення) завтовшки більше 2мм необхідно перевести (конвертувати) в об'єкти (особливо в шрифтах);
– ефекти у файлах Corel Draw повинні бути растеризації, т. к. нерастрированные ефекти і тіні можуть привести до некоректної друку і спотворення зображення.
Важливо:
– якщо в макеті підвищені вимоги до окремих (індексами) кольорам, то необхідно вказати колір Panton Process , а також його відсоткове співвідношення в моделі CMYK;
– чорний колір повинен бути складеним ( наприклад: C50,M50,Y50, K100), в іншому випадку колір вийде темно - сірим, а не чорним;
– якщо по краях файлу є білі (світлі) поля – зробіть обведення чорного кольору в 1пиксель;
– уникайте великої масштабування Bit-map-вих вставок у векторних програмах – це відбивається на якості зображення;
– перед тим, як відправити макет, перевірте його зображення в програмі Photoshop, щоб переконатися в правильному відображенні інформації;
При підготовці файлів слід враховувати:
Зверніть увагу на те, що якщо ви імпортуєте растрові зображення в Corel, то не слід вставляти файли в моделі RGB. Тільки файли з колірною моделлю CMYK. Інакше при експорті Corel сам зробить кольороподіл модель CMYK з непередбачуваним результатом. Тому перед тим, як поміщати растрову картинку в макет, обробіть її і внесіть зміни в Photoshop. Не використовуйте ефекти прозорості, тіні та інші ефекти у векторних файлів – вони моделюються програмою Corel в колірному просторі RGB і теж некоректно експортуватися.
Надання макетів для широкоформатного повнокольорового друку в растровому форматі TIFF є найкращою гарантією від несподіваних змін у файлі в процесі друку. Але виникають труднощі при передачі файлу нам через Інтернет. При підготовці файлу у форматі TIFF необхідно звести всі шари в один шар Background і видалити всі додаткові канали і шляхи, які створювалися в процесі роботи над макетом.
Дозвіл файлів має бути оптимальним. Недостатнє дозвіл файлу приведе до того, що будуть помітні пікселі при виготовленні рекламних щитів, межі ліній будуть зубчастими. Надмірне дозвіл файлів значно збільшить роботу над файлом і його обробку, але якість відбитка при цьому не зміниться. Для великих брандмауерів, які встановлюються на висоті і візуально сприймаються з великої відстані можна знижувати здатність до 18-20 dpi. Якщо пікселі і видно з близької відстані, то при видаленні на 10-20 метрів вони стають невидимими. Важливим є якість і дозвіл вихідних картинок, які ви ставите в ваш макет для виготовлення зовнішньої реклами. Необхідно враховувати, що те зображення, яке ви розглядаєте у форматі А4, не завжди виглядає також у форматі 6х3 м і більше.
Реклама на авто, розміщення реклами на автомобілях
Вдалим та ефективним способом привернути увагу до товару є розміщення реклами на транспорті. Клієнти, які бачать зовнішню рекламу на транспорті, доставляющем замовлення або на автомобілі менеджера, позиціонують Вашу фірму на більш високий рівень. Крім того, реклама на автомобілях легко потрапляє в будь-яку точку міста, слідуючи різними маршрутами, вона не прив'язана до певного місця, і область її впливу набагато ширше, ніж у стаціонарних вивісок.
При виготовленні реклами на транспорті київських компаній ми використовуємо два основних методи. Метод плоттерною різання, тобто аплікація, і повнокольоровий друк.
Аплікація з самоклеючої плівки наклеюється на автомобіль на певний період часу. Після аплікація знімається і на автомобілі не залишається ніяких слідів. Даний вид нанесення реклами на автомобіль підходить, коли зображення потрібно нанести на вибіркові ділянки, не зачіпаючи скла і окремих елементів машини.
Розміщувати рекламу на транспорті можна і методом повнокольорового друку. В такому разі на тканину ПВХ наноситься будь-яке зображення і фотографія. Зверніть увагу, наша компанія пропонує для виготовлення автотентов використовувати тентову тканина, щільністю 630 гр/м. кв. Дана щільність тканини гарантує більш тривалі терміни експлуатації.
Це основні, найбільш зручні і економічно вигідні способи, якими може бути нанесена реклама на транспорті, Київ воліє одягати свої автомобілі саме таким чином.
Наша компанія запрошує всіх бажаючих швидко й оригінально змінити свої автомобілі, надавши їм образ своєї фірми. Ми виконуємо свою роботу оперативно, знаходячи до кожного клієнта індивідуальний підхід. Звертайтеся до нас, і ми надамо будь-якому автомобілю відображення Вашого фірмового стилю.
Реклама на транспорті в Києві може бути використана як самостійна, проте найчастіше вона застосовується з метою підкріплення реклами аналогічного змісту, яка розміщується іншими способами. Робиться це для того, щоб підтримати інтерес споживача до тієї чи іншої марки товару або компанії, а також повідомити про його найбільш цінні властивості.
До реклами на транспорті (рекламу на автомобілях) пред'являються наступні основні вимоги:
зовнішня реклама повинна не тільки постійно бути на виду, але і привертати до себе увагу;
стислість реклами;
сприйняття реклами, в тому числі на ходу;
ясність і доступність рекламного змісту.
Серед достоїнств реклами на транспорті можна виділити: високу кількість повторних контактів, мобільність, невисоку конкуренцію.
Як і створення будь-якої рекламної конструкції, розробка реклами на транспортному засобі починається з розробки дизайн-макету. Після цього макет проходить узгодження і затвердження. Іноді для виготовлення реклами замовник надає вже готовий макет. Він адаптується в залежності від параметрів конкретного транспортного засобу, а потім зображення виготовляють і наносять на транспорт.
Широкоформатний друк на банері
Одним з найпоширеніших носіїв для широкоформатного друку в Києві, використовуваної для створення зовнішньої реклами, є армована банерна ПВХ тканина. Широкоформатний друк на банері використовується для виготовлення найрізноманітніших об'єктів зовнішньої реклами. Друк на банері, як правило, застосовується для створення найбільш білбордів, великих рекламних плакатів розміром 6х3 метри, які вважаються найбільш ефектним і популярним з різноманітних видів зовнішньої реклами.
Популярність, широкоформатного друку на банері для зовнішньої реклами, що пояснюється властивостями банерної тканини. Цей матеріал виготовляється з полівінілхлориду з використанням спеціальних пластифікаторів. Для забезпечення необхідної міцності полівінілхлоридна маса наноситься на спеціальну армуючу сітку з поліестеру. Завдяки особливостям матеріалу носія, така друк відрізняється високими декоративними якостями і гарантує високий ефект рекламної кампанії. Сучасні технології забезпечують нанесення зображення, володіє високою стійкістю до впливу більшості факторів, які проявляються в міських умовах. Крім цього, банерна тканина має високу міцність і стійкість до вітрових навантажень. Термін експлуатації у вуличних умовах рекламних об'єктів, виготовлених методом широкоформатного друку на банері, може становити до 3 років. Саме тому цей вид друку з успіхом застосовується у сфері зовнішньої реклами.
Широкоформатний друк на банері здійснюється нашою компанією на всіх типах банерної тканини із забезпеченням високої якості рекламних зображень.
Широкоформатний друк на сітці
Компанія Тенти Катран пропонує виготовлення сучасної зовнішньої реклами, використовуючи широкоформатний друк на сітці.
Будівельна вінілова сітка застосовується для декоративної маскування фасадів будівель під час проведення будівельно-ремонтних робіт, оберігаючи також від запилення міські вулиці. Цим обумовлюються особливі властивості сітки, які дозволяють з успіхом застосовувати її для зовнішньої реклами – висока міцність, мала вага, стійкість до механічних впливів, впливу атмосферних факторів та ультрафіолетового випромінювання, зменшена вітрове навантаження і т. д.
Широкоформатний друк на сітці в Києві дозволяє ефективно використовувати маскування ремонтованих об'єктів як великомасштабних рекламних площ. Це дозволяє не тільки задовольнити потреби рекламодавця, але і зробити вигляд міських вулиць більш привабливим. Зображення, яке дає широкоформатний друк на сітці, може мати будь-який розмір, відрізняється стабільністю і довговічністю (термін використання таких об'єктів становить 1-2 роки). За рахунок комірчастою, напівпрозорої структури носія зображення, широкоформатний друк на сітці відрізняється високими декоративними якостями. Ці особливості обумовлюють широке застосування, яке отримала друк на сітці не тільки в традиційній сфері: широкоформатний друк на сітці використовується також для створення декорацій в різних студіях і театрах, виставкових стендів, оформлення точок продажу і т. д.
Слід також зазначити, що широкоформатний друк на сітці, в більшості випадків, дозволяє рекламодавцеві істотно скоротити витрати на зовнішню рекламу, оскільки при цьому відпадає необхідність у виготовленні і монтажі спеціальних рекламних стендів.
Широкоформатний друк на папері
Наша організація пропонує своїм клієнтам виготовлення рекламної продукції методом широкоформатного друку на будь-яких типах носіїв. Одним з популярних видів широкоформатного друку є друк на папері. Враховуючи властивості носія, широкоформатний друк на папері застосовується для недовговічних зображень, необхідність в яких зберігається у замовника обмежений період часу. В таких умовах короткострокових рекламних кампаній необхідність використання більш дорогих видів носіїв для реклами зазвичай відсутня.
Наприклад, широкоформатний друк на папері може застосовуватися для виготовлення афіш, плакатів, що рекламують виставки, концерти та інші заходи. Для цих цілей використовується широкоформатний друк на папері Blue-back. Цей тип паперу володіє рядом специфічних властивостей, що дозволяють застосовувати її для зовнішньої реклами. Одним з головних таких властивостей є підвищена стійкість проти впливу вологи і атмосферних чинників, завдяки чому забезпечується достатня довговічність рекламних плакатів. Крім цього, папір Blue back, використовувана для широкоформатного друку дозволяє наклеювати нові афіші поверх старих, при цьому наявність спеціальної блакитний підкладки старе зображення не проступає. Також широкоформатний друк на папері Blue back може застосовуватися для створення постерів інтер'єрної реклами.
Широкоформатного печаткою називають процес нанесення на різні типи носіїв повнокольорових зображень великого формату. При цьому повнокольоровий широкоформатний друк на папері – це лише один з можливих варіантів. Сьогодні для неї інтенсивно використовуються неполиграфические носії, такі як банерна ПВХ тканина, вінілова самоклеюча плівка, будівельна сітка і багато інших. А висока роздільна здатність сучасного обладнання для друку робить простим навіть таке завдання, як широкоформатний друк фотографій.
Вперше широкоформатний друк банерів на різних носіях стали використовувати, починаючи з 70-х років минулого століття, завдяки впровадженню в поліграфію комп'ютерних технологій. Широкоформатний друк з'явилася в 90-х роках, коли почав розвиватися рекламний ринок і стали затребуваними ефективні рекламні технології. В цей час друк банерів стала однією з головних можливостей залучення уваги до країн компаніям.
Широкоформатний друк на банерах стала основою для активного розвитку зовнішньої реклами в нашій країні. Сучасні технології та обладнання дозволяють за короткий термін наносити яскраві і красиві зображення фотографічної якості.
Повнокольоровий широкоформатний друк банерів в Києві на спеціальній тканині сьогодні активно використовується в рекламних цілях. Яскраві банери завжди привертають до себе увагу, що дозволяє донести необхідну інформацію до максимальної аудиторії. У зв'язку з цим широкоформатний друк на тканині та інших носіях отримала поширення для створення об'єктів як зовнішньої, так і інтер'єрної реклами.
В даний час широкоформатний друк у Києві на папері або банерної тканини є однією з основних технологій у зовнішній рекламі, яка дає можливості виготовлення більшості застосовуваних рекламних об'єктів. З її допомогою можна отримувати білборди, плакати, штендери, планшети, афіші, великі вказівники та мобільні рекламні стенди, а також багато інші види рекламної продукції.
Вимоги до макетів
Формати файлів:
.tiff
.cdr
Вимоги до растрових файлів:
-колірна модель CMYK;
– всі шари повинні бути зведені в єдиний шар Background, без додаткових альфа-канали (Channels), шляхів (Paths) і без стискування (LZV-compression);
– оптимальний обсяг файлу - до 150 Мб;
– дозвіл растрових зображень (при розмірі 1:1):
для друку зображень розміром 6х3 м і більше - 30-40 dpi;
для друку зображень сіті-формат (1,2х1,8м) – 75-150 dpi;
– якщо надаєте файли у форматі .psd з шарами для можливого додаткового редагування, то шрифтові шари повинні бути растеризації.
Вимоги до векторних файлів:
– колірна модель CMYK;
– все шрифтові об'єкти повинні бути переведені в криві;
– всі елементи макета повинні знаходитися тільки ВСЕРЕДИНІ вашого макета;
– всі контури (обведення) завтовшки більше 2мм необхідно перевести (конвертувати) в об'єкти (особливо в шрифтах);
– ефекти у файлах Corel Draw повинні бути растеризації, т. к. нерастрированные ефекти і тіні можуть привести до некоректної друку і спотворення зображення.
Важливо:
– якщо в макеті підвищені вимоги до окремих (індексами) кольорам, то необхідно вказати колір Panton Process , а також його відсоткове співвідношення в моделі CMYK;
– чорний колір повинен бути складеним ( наприклад: C50,M50,Y50, K100), в іншому випадку колір вийде темно - сірим, а не чорним;
– якщо по краях файлу є білі (світлі) поля – зробіть обведення чорного кольору в 1пиксель;
– уникайте великої масштабування Bit-map-вих вставок у векторних програмах – це відбивається на якості зображення;
– перед тим, як відправити макет, перевірте його зображення в програмі Photoshop, щоб переконатися в правильному відображенні інформації;
При підготовці файлів слід враховувати:
Зверніть увагу на те, що якщо ви імпортуєте растрові зображення в Corel, то не слід вставляти файли в моделі RGB. Тільки файли з колірною моделлю CMYK. Інакше при експорті Corel сам зробить кольороподіл модель CMYK з непередбачуваним результатом. Тому перед тим, як поміщати растрову картинку в макет, обробіть її і внесіть зміни в Photoshop. Не використовуйте ефекти прозорості, тіні та інші ефекти у векторних файлів – вони моделюються програмою Corel в колірному просторі RGB і теж некоректно експортуватися.
Надання макетів для широкоформатного повнокольорового друку в растровому форматі TIFF є найкращою гарантією від несподіваних змін у файлі в процесі друку. Але виникають труднощі при передачі файлу нам через Інтернет. При підготовці файлу у форматі TIFF необхідно звести всі шари в один шар Background і видалити всі додаткові канали і шляхи, які створювалися в процесі роботи над макетом.
Дозвіл файлів має бути оптимальним. Недостатнє дозвіл файлу приведе до того, що будуть помітні пікселі при виготовленні рекламних щитів, межі ліній будуть зубчастими. Надмірне дозвіл файлів значно збільшить роботу над файлом і його обробку, але якість відбитка при цьому не зміниться. Для великих брандмауерів, які встановлюються на висоті і візуально сприймаються з великої відстані можна знижувати здатність до 18-20 dpi. Якщо пікселі і видно з близької відстані, то при видаленні на 10-20 метрів вони стають невидимими. Важливим є якість і дозвіл вихідних картинок, які ви ставите в ваш макет для виготовлення зовнішньої реклами. Необхідно враховувати, що те зображення, яке ви розглядаєте у форматі А4, не завжди виглядає також у форматі 6х3 м і більше.
Реклама на авто, розміщення реклами на автомобілях
Вдалим та ефективним способом привернути увагу до товару є розміщення реклами на транспорті. Клієнти, які бачать зовнішню рекламу на транспорті, доставляющем замовлення або на автомобілі менеджера, позиціонують Вашу фірму на більш високий рівень. Крім того, реклама на автомобілях легко потрапляє в будь-яку точку міста, слідуючи різними маршрутами, вона не прив'язана до певного місця, і область її впливу набагато ширше, ніж у стаціонарних вивісок.
При виготовленні реклами на транспорті київських компаній ми використовуємо два основних методи. Метод плоттерною різання, тобто аплікація, і повнокольоровий друк.
Аплікація з самоклеючої плівки наклеюється на автомобіль на певний період часу. Після аплікація знімається і на автомобілі не залишається ніяких слідів. Даний вид нанесення реклами на автомобіль підходить, коли зображення потрібно нанести на вибіркові ділянки, не зачіпаючи скла і окремих елементів машини.
Розміщувати рекламу на транспорті можна і методом повнокольорового друку. В такому разі на тканину ПВХ наноситься будь-яке зображення і фотографія. Зверніть увагу, наша компанія пропонує для виготовлення автотентов використовувати тентову тканина, щільністю 630 гр/м. кв. Дана щільність тканини гарантує більш тривалі терміни експлуатації.
Це основні, найбільш зручні і економічно вигідні способи, якими може бути нанесена реклама на транспорті, Київ воліє одягати свої автомобілі саме таким чином.
Наша компанія запрошує всіх бажаючих швидко й оригінально змінити свої автомобілі, надавши їм образ своєї фірми. Ми виконуємо свою роботу оперативно, знаходячи до кожного клієнта індивідуальний підхід. Звертайтеся до нас, і ми надамо будь-якому автомобілю відображення Вашого фірмового стилю.
Реклама на транспорті в Києві може бути використана як самостійна, проте найчастіше вона застосовується з метою підкріплення реклами аналогічного змісту, яка розміщується іншими способами. Робиться це для того, щоб підтримати інтерес споживача до тієї чи іншої марки товару або компанії, а також повідомити про його найбільш цінні властивості.
До реклами на транспорті (рекламу на автомобілях) пред'являються наступні основні вимоги:
зовнішня реклама повинна не тільки постійно бути на виду, але і привертати до себе увагу;
стислість реклами;
сприйняття реклами, в тому числі на ходу;
ясність і доступність рекламного змісту.
Серед достоїнств реклами на транспорті можна виділити: високу кількість повторних контактів, мобільність, невисоку конкуренцію.
Як і створення будь-якої рекламної конструкції, розробка реклами на транспортному засобі починається з розробки дизайн-макету. Після цього макет проходить узгодження і затвердження. Іноді для виготовлення реклами замовник надає вже готовий макет. Він адаптується в залежності від параметрів конкретного транспортного засобу, а потім зображення виготовляють і наносять на транспорт.
Широкоформатний друк на банері
Одним з найпоширеніших носіїв для широкоформатного друку в Києві, використовуваної для створення зовнішньої реклами, є армована банерна ПВХ тканина. Широкоформатний друк на банері використовується для виготовлення найрізноманітніших об'єктів зовнішньої реклами. Друк на банері, як правило, застосовується для створення найбільш білбордів, великих рекламних плакатів розміром 6х3 метри, які вважаються найбільш ефектним і популярним з різноманітних видів зовнішньої реклами.
Популярність, широкоформатного друку на банері для зовнішньої реклами, що пояснюється властивостями банерної тканини. Цей матеріал виготовляється з полівінілхлориду з використанням спеціальних пластифікаторів. Для забезпечення необхідної міцності полівінілхлоридна маса наноситься на спеціальну армуючу сітку з поліестеру. Завдяки особливостям матеріалу носія, така друк відрізняється високими декоративними якостями і гарантує високий ефект рекламної кампанії. Сучасні технології забезпечують нанесення зображення, володіє високою стійкістю до впливу більшості факторів, які проявляються в міських умовах. Крім цього, банерна тканина має високу міцність і стійкість до вітрових навантажень. Термін експлуатації у вуличних умовах рекламних об'єктів, виготовлених методом широкоформатного друку на банері, може становити до 3 років. Саме тому цей вид друку з успіхом застосовується у сфері зовнішньої реклами.
Широкоформатний друк на банері здійснюється нашою компанією на всіх типах банерної тканини із забезпеченням високої якості рекламних зображень.
Широкоформатний друк на сітці
Компанія Тенти Катран пропонує виготовлення сучасної зовнішньої реклами, використовуючи широкоформатний друк на сітці.
Будівельна вінілова сітка застосовується для декоративної маскування фасадів будівель під час проведення будівельно-ремонтних робіт, оберігаючи також від запилення міські вулиці. Цим обумовлюються особливі властивості сітки, які дозволяють з успіхом застосовувати її для зовнішньої реклами – висока міцність, мала вага, стійкість до механічних впливів, впливу атмосферних факторів та ультрафіолетового випромінювання, зменшена вітрове навантаження і т. д.
Широкоформатний друк на сітці в Києві дозволяє ефективно використовувати маскування ремонтованих об'єктів як великомасштабних рекламних площ. Це дозволяє не тільки задовольнити потреби рекламодавця, але і зробити вигляд міських вулиць більш привабливим. Зображення, яке дає широкоформатний друк на сітці, може мати будь-який розмір, відрізняється стабільністю і довговічністю (термін використання таких об'єктів становить 1-2 роки). За рахунок комірчастою, напівпрозорої структури носія зображення, широкоформатний друк на сітці відрізняється високими декоративними якостями. Ці особливості обумовлюють широке застосування, яке отримала друк на сітці не тільки в традиційній сфері: широкоформатний друк на сітці використовується також для створення декорацій в різних студіях і театрах, виставкових стендів, оформлення точок продажу і т. д.
Слід також зазначити, що широкоформатний друк на сітці, в більшості випадків, дозволяє рекламодавцеві істотно скоротити витрати на зовнішню рекламу, оскільки при цьому відпадає необхідність у виготовленні і монтажі спеціальних рекламних стендів.
Широкоформатний друк на папері
Наша організація пропонує своїм клієнтам виготовлення рекламної продукції методом широкоформатного друку на будь-яких типах носіїв. Одним з популярних видів широкоформатного друку є друк на папері. Враховуючи властивості носія, широкоформатний друк на папері застосовується для недовговічних зображень, необхідність в яких зберігається у замовника обмежений період часу. В таких умовах короткострокових рекламних кампаній необхідність використання більш дорогих видів носіїв для реклами зазвичай відсутня.
Наприклад, широкоформатний друк на папері може застосовуватися для виготовлення афіш, плакатів, що рекламують виставки, концерти та інші заходи. Для цих цілей використовується широкоформатний друк на папері Blue-back. Цей тип паперу володіє рядом специфічних властивостей, що дозволяють застосовувати її для зовнішньої реклами. Одним з головних таких властивостей є підвищена стійкість проти впливу вологи і атмосферних чинників, завдяки чому забезпечується достатня довговічність рекламних плакатів. Крім цього, папір Blue back, використовувана для широкоформатного друку дозволяє наклеювати нові афіші поверх старих, при цьому наявність спеціальної блакитний підкладки старе зображення не проступає. Також широкоформатний друк на папері Blue back може застосовуватися для створення постерів інтер'єрної реклами.
- что такое тентыТент — навес для защиты от Солнца или от атмосферных осадков. Как правило, состоит из тканого, синтетического или комбинированного полотнища, натянутого на каркас или привязаного к подручным предметам (например деревьям, кустам) растяжками.Тенты на грузовикахКонструкция тента как правило имеет сдвижные опоры, так как при боковой загрузке они могут помешать. При боковой погрузке не редко случается просадка верхней конструкции тента. Широко используется на автотранспортных средствах ,...Повна версія статті